Saturday, January 17, 2009

sYukur Ada Kamu..MenyaBarkanKU

Dalam hidup ini kite pasti akan diuji oleh mcm2 dugaan..akan sentiasa ada perkara yg akan cuba mencabar kesabaran atau batas pemikiran rasional kite..dan aku juga adalah insan lemah yg kdg2 gagal utk berdpn dgn perkara yg menyakitkan ati..spt kejadian hari ini yg keta adik aku dicalarkan oleh 'makhluk' yg akalnya terlalu pendek utk melakukan sstu..apa yg plg membuatkan aku mrh adalah aku tidak mampu utk melepaskan kemarahan aku...syukur ada abg..sentiasa menjadi air bila aku sdg dalam api kepanasan..sentiasa menjadi tiang bila aku memerlukan tmpt utk bersandar..sentiasa menyediakan bahunya bila aku terasa ingin menangis..aku tau Allah Maha Mengetahui stp apa yg dialami hambanya..terima kasih kepadaNya..memberikan aku teman yg dpt menjadi sebahagian dari jiwa dan perasaan aku..semoga Allah mempertemukan jodoh kami dan semoga kami bahagia sentiasa hendaknya..amin...

1 comment:

  1. amin...amin...amin. cpt2 la yan..i nak tengok korang sanding ni. hehehe

    ReplyDelete