Friday, January 16, 2009

RaJin Ke Aku??

Ari nie aku dh jumpe my lect bout my final year thesis..puh!!..bygkan lect aku suh siapkan dlm masa dua bln pertama nie coz dia nk further stady..dgn keje bertimbun2..dgn kelas lg..dgn cuti blk kg lagi hehe..dan aku keep saying to myself..rajin ke aku nie??..thesis nie satu sejarah bg diri aku coz aku memberanikan diri nk buat tajuk baru yg x pnah dibuat oleh student kt situ..mybe sbb aku nie dlm first batch kot..hehehe..tp tulah cabaran namanya..aku skang nie jd addict sgt dgn dunia psikologi nie..dan aku nk bgtau korg yg dlm life nie kte mmg sgt5 memerlukan psikologi nie tau..dgn keadaan ekonomi yg x menentu..dgn keadaan dunia luar yg makin menggerunkan..kalo x kuat psikologi mmg mudah patah semangat..dan aku skrang semakin belajar utk kumpul semangat dlm diri aku..aku nk further stady..even kalo aku terpaksa kawin dulu pn..aku ttp akan further stady on my master..dan aku pn nk pakse pakwe aku sama suh join aku..hehe..x rugi kejar ilmu nie..sbb dlm dunia skrng kalo xder ilmu mmg mudah kena tipu..aku nk try dlm bidang pior psikologi lak..doa2 kan kt aku k..smoga kte sma2 berjaya...

No comments:

Post a Comment