Wednesday, January 14, 2009

DaGing MaSak PeTAi UnTukMU


Semalam buah ati aku kan dia teringin nk mkn daging msk petai..tuer mskn mak dia yg plg dia suka..aku rasa kesian lak mngkin dia rindu sgt kt mak dia kot..jd aku pn p la ke psr dgn misi utk mencr petai..sbb petai ni kdg2 ikt musim kalo ada dia ada laa..aku p je pasar ada petai lps tuer aku pn cr laa dging..tp dging x fresh sbb penjual dging tue ckp dging fresh mhal..haah kan..lps dpt smuanya aku blk trus je sediakan bhan..aku ni igt2 lupa mcm mana nk msk..sbb dh lama dh tlg mak buah ati aku ni msk resipi ni..jd aku igt2 lupa skit..tp utk lbh kepastian aku kal mak buah ati aku tnye btol x resipi aku sdiakan tuer..bler dh kompom btol aku pn msak laa..bepeluh2 aku pnyer nk lpskan kempunan kesygan aku nie..dh siap je aku msk aku kal dia suh dtg amek..dan aku berdebar2 menantikan msg dia untuk tgk respon dia lulus ke x aku pnyer mskn tuer..and then hp aku berbunyi aku pn baca msg tue 'syg,sdap sgt5 syg msak'..bg seorg pompuan adalah sgt5 bhgia bler org yg plg kte cinta tu puji kite kan5..tq abg..nnt syg try lg msk ur feveret resipi k..

2 comments: