Thursday, January 15, 2009

BotoX yANg HaLaL..hEHehe

Yesterday aku make joke kunun2 da bdk kelas aku pake botox..actually bkn botox pn..haha..nie cra biasa ktorg bergurau nk rapat2 kan hbgn..biasalah funkies gurls way..actually semua org blh nmpak cantik kaedah jer mdh dan senang tanpa perlukan sesen pn duit..dan lg penting halal lagi tuer..haha..caranya bkak laa you tube taip adobe photoshop tutorial..aku sgt berminat dan tertarik dgn kaedah yg ada nie..hehe..bknlah suka utk menipu kecantikan..tp juz for fun sbb kdg2 sbnarnya kte blh mengubah sstu tuer kalo kte nak..tp dlm gmbar jee..utk tatapan kte dan utk gurau2an..bg aku its ok kalo stakat nk ubah wajah dlm gmbar drpd kte use something yg blh memudaratkan dan mengubah apa yang tlh diciptakan utk kte secara zahirnya..kalo aku kawin nnt..aku hope kwn2 aku yg pakar mengubah wajah dlm pict nie would help me to loke more beautiful in my wedding pict..hehe..biar nnt anak-anak aku ckp wah cantiknya mama dlm gmbar kawin nie..dan masa tuer aku akan ketawa sorg2 dlm ati mengigtkan korg dan kegilaan remaja kte nier..hehe..love my frens..

2 comments: