Tuesday, January 20, 2009

PeAK oF mY stUdY PerioD...

Alhamdulillah..sedar x sedar dh masuk hampir 4 thn aku berada di bumi UPC nie..berjuang demi segulung ijazah,,segunung ilmu,,setinggi harapan,,utk menjadi bakal guru yg berguna pd bakal anak2 didik aku..insyaallah..sem nie adlh sem terakhir aku meneruskan pengajian di UPC..bermula pertengahan thn nnt maka bermula laa langkah baru aku menjalani praktikum di sek..sesungguhnya ilmu sepanjang hampir 4 thn nie blm cukup bg aku,,smoga aku xkan berputus asa mencr lbh byk ilmu..mencari lbh byk pengalaman..sbg persiapan terbaik dlm hidup aku..dunia ini penuh cabaran dan dugaan..siapalah aku tnpa dugaan dan cabaran..tnpa 'mereka' tidaklah fikiran ku akan menjd matang dan berkembang.doakan kejayaan aku..dan aku juga xkan melupakan kwn2 k..semoga kte berjaya..amin..

No comments:

Post a Comment