Friday, February 27, 2009

Sesekali berjemur mandi manda di sungai syok btol..

Baru nie aku n family pergi picnic kt tepi sungai kt kg halaman aku..dan air sungai pahang mmg best..sejuk..tenang..dan bertenang (ajuk lect aku..hehe) aku di sana..muka aku pn dh mcm udang kena bakar pnye lama x men air..mcm bdk2 je aku..yg best nye pakwe aku ikt sekali tq abg join me..aku igt nnt masa praktikum aku nk ajak kwn2 yg praktikum ktn picnic sini laa bbq ker kan..msti best..aku da raft kecik weh adik aku pnye blh laa kte cilok pnjm..hahaha..joel kalo u nnt nk p picnic di hjg mggu u msg i k kte p ramai2..aida dh soun i awal2 xnk p nnt kulit dia sunburn..bru nk putih tuer rugi wat botox..hehe..jgn mrh aaa nnt kena jual...nnt aku ajak kwn bek aku dia tau port2 baik utk tangkap ketam ngn ikan..dh lama gler x wat keje lasak ni..mklumlah dulu mcm boyish skit jd suka laa wat hobi bdk laki nie..to my fren bonzer..aku dh lama x tangkap lala ngn ko..berkubang kt kubang kerbau berendam cr lala berjam2..gosh really miss dat loh..ada mase free jgn lupa ajak aku k...hehe

No comments:

Post a Comment