Friday, February 27, 2009

sudah lama menyepi :)

Assalamualaikum buat sahabat yg ikt blog aku..actually dh lama aku x post blog..lately aku bz sgt5 dgn tesis aku,xsimen,blk kg..hehe..aku sbnarnya skrang sring rasa moody x menentu..nk kata 'skt pompuan' x jgak..aku slalu rasa sdh dan rasa mcm nk menangis tbe2..dan aku slalu terkenangkan citer2 lama aku dgn kwn2 aku..mngkn sbb dh x lama lg aku di bumi tg malim nie..watkan aku rasa semakin menjauh dr kenangan aku..tp aku x kan sekali-kali melupakan semua kenangan lama aku..krn pada aku itu yg akan bantu aku mengharungi kehidupan masa akan dtg..
Pada kwn baikku yana..x lama lg jarak akan semakin psahkan kite..dan aku nk ko igt!!jgn sesekali brani ko lupakan aku..krn aku cintakan persahabatan kite dan tlg jgn ko rampas persabahtan ini dari kotak ingatanmu k..janji dgn aku?..18 Dis 2009 thn dpn aku akan bg ko sstu sbg tanda genap 4 thn kite berkwn k..dan aku sygkan ko...

No comments:

Post a Comment