Friday, February 27, 2009

Akhirnya...done my downloading!!

Akhirnya aku berjaya menyiapkan download 32 episode drama 'the rose' aku...perghh puas ati nie byr tenet download story feveret...hari2 tgk citer nie..mmg xkan pnah puas..mklumlah adat kalo hero hensem heroin cute plus jln citer best...hahaha...tp yg ada skit x best heroin tuer x kawin ngn org yg aku aspect...huhuhu..sdh laa..
But this is da fact...even though kite pk org tuer akan berjodoh ngn org nie..dia akan berjodoh dgn dia tuer..jgn nk memandai2 atur keje Tuhan..jodoh nie..menda yg dh tersurat b4 kite lahir lg..aku pn wondering saper laa jodoh aku..tp aku sgt5 berdoa pdNya aku akan berjodoh dgn my precious..wlpn aku tau urusan hidup mati jdoh pertemuan di tgn Tuhan..tp aku hrap ada perkaitan di atr kisah aku dan dia..tp aku yakin perpisahan yg dahulu mengajar aku betapa aku sbnarnya cuba mengelakkan hati aku yg mencitai dia dlm diam tanpa aku sedar..pd dia yg tersyg..tq sbb sbr menanti shg 2 thn..byk cabaran yg menanti kita pd masa akn dtg hope kte slg percaya dan teguh dgn hati msg2..love u a lot abg..

No comments:

Post a Comment