Saturday, March 07, 2009

Percayalah ckp aku..pompuan x perlukan pn sstu yg mahal..

Aku seorg pompuan..jd aku pn phm ape yg ada dlm isi ati seorg pompuan..seorg pompuan yg btol2 mencintai sorg lelaki krn hatinya,kerana jiwanya,kerana kasihnya..x perlu kan kemewahan semata-mata utk rasa dihargai...ckp dgn sedikit kate pujian..ucapan kasih..kate2 romantik..dh ckp nk tambat jiwa dan ati naluri pompuan nie...dan cinta pompuan yg setia dan ikhlas pd seorg lelaki shg mereka snggup bersusah pyh utk memulakan kehidupan dgn kekasih atinya...mereka x kesah kalo terpaksa membonceng mtr..ddk di rumah sewa shg mampu memiliki umh sendiri..mkn sekadar yg mampu..krn pompuan yg begini cintakan lelaki keran hatinya,keran ikhlasnya dan bkn kerana duitnya...tetapi bg lelaki pula jgnlah kamu mengambil kesempatan apb perempuan mencintai kamu sebegini...syg la mereka dgn seikhlasnya,,hargailah mereka krn pengorbanan mrk itu bsr nilainya..nak2 kalo yg dh bergelar isteri..aku sbnrnya syg sgt5 buah ati aku seikhlasnya..jd aku x perlu dia memanjakan aku dgn hadiah ke harta ke...tp aku hrap di hari istemewa aku nnt ada sstu yg ikhlas dr jiwanya utk dihadiahkan pd aku...supaya aku rasa dihargai sgt5..tp skrang pn aku dh rasa dihargai sgt5,dicintai sgt5..cuma biasalah sthn sekali hrap jgak ada kenangan...hehehe..x tamak kan..lgpn aku bkn mntk hadiah mhal2 pn..biarlah hadiah tu pd org len xder nilai tp cukuplah pd aku besar mknenya tuer x ternilai...luv u abg.. :P

3 comments:

  1. wei ade gak pmpuan yang nk kn harta bende...cm kete vios ke..hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. haaaa yg itu bkn pompuan tp betina..mcm p.ramlee ckp dlm musang berjanggut...hehehe

    ReplyDelete