Saturday, March 07, 2009

apabila cikgu bertemu tentera...


Hari nie aku rasa seronok sgt...p tgk bola dgn buah ati kesygan aku kt padang upc...hehe..best sgt5..padahal ktorg sharian berpenat ddk kat padang sbb ada sukan olahraga..aku x msk pn jd peneman setia jee..jd tukang penyorak..mase tgk game bola atr upc ngn upnm (u tentera) td, mmg gempak sgt..biasalh dh nama pn bola..kalo x ada peminat yg fanatik x sah..aku pn sama terjerit2 tgk dorg lwn...tp aku respek juga kt bdk upnm nie..sbb diorg fit..agaknya dh terlbh sgt latihan ketenteraan dorg dpt..tp bdk2 upc pn name je cikgu tp kalo men blh sama gak tahannya..mula2 upc lead 1-0 pastu pasukan pelawat x puas ati jd dorg pn boloskan 1 jgak..tp di saat nk tamat permainan lbh krg 1 min nk tamat..pasukan tuan rumah menang bergaya menyumbat 2-0..bangga btol aku...x sia2 aku tgk dorg men..hehe..ape pn kalo bkn kite menyokong sukan negara mana sukan negara nk membangun kan5?..nak2 bakal ckgu psikologi sukab mcm aku..kenalah bg support jgak..lgpn dh lama sgt x involve dlm bdang sukan nie...hehehe..okeylah majulah sukan utk negara k...

No comments:

Post a Comment